جی تی رادیال از SportActive 2 رونمایی کرد




جی تی رادیال از SportActive 2 رونمایی کرد؛ "90 درصد تسلط بر بازار UHP "

جی تی رادیال با معرفی SportActive 2 در بریتانیا، پیشرفت چشمگیری در بازار تایرهای با کارایی فوق العاده بالا (UHP) داشته است. این حرکت استراتژیک نه تنها موقعیت جی تی رادیال را در بازار مستحکم می کند، بلکه تعهد آن را به نوآوری و برتری را نشان می دهد.

سری SportActive 2 اکنون شامل یک رینگ سفارشی 22 اینچی است که نشان‌دهنده نفوذ این برند در این بخش ممتاز است. این اندازه، 275/40R22، برای خودروهای لوکسی مانند آئودی RSQ8، BMW X7 و رنج روور اسپورت ساخته شده است. سایزهای دیگری مانند 275/45R21، 255/50R20، 235/50R19، و 255/60R18 دامنه گسترش جی تی رادیال را بیشتر کرده و نیازهای متنوع علاقه مندان به 4×4، CUV و SUV را برآورده می کند.

برای بازار خودروهای الکتریکی که به سرعت در حال رشد هستند، لاستیک SportActive 2 EV با رتبه AAA گواهی بر رویکرد آینده نگری جی تی رایال به حساب می آید و اکنون این تایر را در سایزهای 255/45R20 و 235/55R19 برای مدل های محبوب خودروهای برقی مانند: هیوندای، جگوار، کیا، فولکس واگن، ولوو و ...  و با اشاره ویژه به سایز 235/45R18 که برای تسلا مدل 3 بهینه شده است، ارائه می کند.

سری SportActive 2 که از مرکز تحقیقات و توسعه اروپایی پیشرفته جی تی رادیال در هانوفر آلمان نشات گرفته است، دارای ترکیب جدید ULRR است. این ویژگی نوآورانه تا 15 درصد مقاومت غلتشی کمتری نسبت به سایر محصولات UHP موجود در بازار ارائه می دهد. طراحی بهبود یافته، کاهش وزن 4 درصدی ، کنترل دقیق، چسبندگی فوق العاده و تجربه رانندگی هیجان انگیز را تضمین می کند.

 لاستیک جی تی رادیالSportActive 2 با 58 سایز خیره کننده در حال حاضر در بازار بین المللی در دسترس است و پوشش 90 درصدی چشمگیر را در بازار UHP تضمین می کند. این لاستیک‌ها با رینگ‌های 16 تا 22 اینچ و پهنای از 195 تا 295 و نسبت منظر از 35 تا 60 و شاخص‌های سرعت از V-Y سازگار هستند.

برایان مک درموت، مدیر جی تی رادیال بریتانیا در این باره افزود؛ "ما به طور مداوم در حال کار بر روی بهبود محدوده UHP خود برای بازار انگلستان هستیم و اطمینان حاصل می کنیم که بین عرضه محصول خود و نیازهای مشتریانمان مطابقت نزدیکی داریم."

فابیو پسی، مدیر ارشد جی تی رادیال در اروپا گفت: "افزودن اولین سایز 22 تابستانی جی تی رادیال ، همراه با لاستیک‌ خاص EV و اندازه‌های تخصصی‌تر، همه بخشی از استراتژی بلندمدت ما برای تبدیل شدن به انتخاب برند در بخش میانی بازار است. و ما تمام نشده‌ایم، انتظار می‌رود سال آینده خودروهای برقی و اندازه‌های ویژه بیشتری داشته باشیم."


در هنگام ثبت نظر به موارد ذیل دقت فرمایید

از زبان فارسی برای کامنت گذاری استفاده نمایید.

استفاده از کاراکتر های خاص و اموجی در ثبت نظر قابل قبول نمی باشد.

از ارسال لینک‌های سایت‌های دیگر و ارایه‌ی اطلاعات شخصی خودتان مثل شماره تماس، ایمیل و آی‌دی شبکه‌های اجتماعی پرهیز کنید.

مقایسه 0